lezing

Mw. mr Susanne den Boer

spreker en trainer

 

Thema’s presentatie
Susanne spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid in combinatie met het verhogen van het werkplezier van uw medewerkers. De presentaties worden verzorgd bij u op kantoor.

 

Gastvrijheid

De klant staat in veruit de meeste bedrijven en organisaties centraal. Met grote regelmaat wordt er geroepen ‘Behandel je klanten zoals jezelf behandeld zou willen worden, dan gaat de klanttevredenheid vanzelf omhoog. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Want hoe doe je dat dan, de klant centraal zetten?

 

 

Ik ben ervan overtuigd, dat gastvrijheid het verschil maakt. Als je je als organisatie naast je professie weet op te stellen als gastheer, zal dit resulteren in zeer tevreden klanten, maar tevens ook het werkplezier van de medewerkers ten goede komen. Immers wat je geeft krijg je terug.

 

Er zijn verschillende gesprekstechnieken en vaardigheden die praktisch kunnen worden toegepast om de klant zich gastvrij te laten voelen. Tijdens mijn presentaties deel ik hele praktische tools en inzichten met u, zodat iedere organisatie zelfstandig kan gaan werken aan gastvrijheid. Bewustwording en het goed leren luisteren zijn daarbij centrale kernelementen. De presentatie heeft als doel u nieuwe inzichten, inspiratie en een dosis energie te geven om te werken aan ( nog) blijere en tevreden klanten.

 

Trainingen en presentaties worden o.a. aangeboden aan:

  • Onderwijsinstellingen: te denken aan het optimaliseren van de werkrelatie tussen leerkrachten en ouders
  • Gezondheidsinstellingen: te denken aan het optimaliseren tussen hulpverleners en patiënten.
  • Callcenters
  • Dienstverleners: waar veelvuldig klantcontact centraal staat

 

Neem vrijblijvend contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.